Multiplele beneficii ale consumului de ceai verde

În compoziția ceaiului verde se găsesc uleiuri esențiale, teină, tannini catechici, aminoacizi, vitamina C, proteine, calciu, fluor, coferină, l-teanină, flavonoizi, polifenoli, teobromina, teofilina etc., dându-i acestuia proprietăți antioxidante, diuretice, neurostimulatoare, făcându-l un bun stimulator al proceselor de ardere a grăsimilor şi un important factor de protecţie împotriva cancerului.

Consumat de mii de ani de cultura asiatică pentru beneficiile pe care acesta le aduce sănătății, ceaiul verde:

  • accelerează metabolismul, fapt care duce la o ardere mai intensă a caloriilor și, implicit, la scăderea în greutate, fiind utilizat cu succes în curele de slăbire și combatere a obezității;
  • diminuează apetitul;
  • este energizant general;
  • este neurotonic, încetinește evoluția maladiei Alzheimer, a bolii Parkinson, îmbunătățește atitudinea mentală pozitivă, relaxează, calmează, îmbunătățește atenția, puterea de concentrare și rezolvare a problemelor, dacă se consumă 2-3 căni de infuzie, de preferat într-un interval de 90 de minute;
  • încetinește procesele îmbătrânirii, este un elixir al longevității;
  • blochează reacțiile alergice;
  • ajută la tratarea astmului;
  • reface echilibrul hidroelectrolitic după deshidratări;
  • previne gripa, tuberculoza, peneumonia, răceala, dizinteria, candidoza, meningita și diareea infecțioasă, infecțiile cauzate de Helicobacter pylori, având proprietăți antivirale și antibacteriene;
  • scade nivelul colesterolului “rău” (LDL) și crește nivelul colesterolului “bun” (HDL);

Continuarea, aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s