Beneficiile consumului de porumb dulce

Fiert sau copt, porumbul dulce este una din micile plăceri culinare sănătoase ale verii de care n-ar trebui să ne lipsim.

Slab în calorii, doar 132 de calorii la 100 g, și fără colesterol, porumbul dulce conține proteine, zaharuri, grăsimi, acizi grași esențiali omega-3 și omega-6, vitamine (B1, B2, B3, B5, B6, B9, C, E, K), săruri minerale (sodiu, magneziu, fosfor, potasiu, fier, zinc, calciu, cupru, seleniu), antioxidanți (caroten, luteină, criptoxantină).

Astfel, datorită compoziției sale, porumbul dulce:

  • ajută la formarea celulelor noi;
  • previne defectele de sarcină;
  • previne cancerul de colon, de plămâni;
  • menține sănătatea sistemului cardiovascular și previne bolile de inimă;
  • contribuie la metabolismul carbohidraților;
  • menține integritatea funcțiilor cognitive;

Continuarea, aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s